Reklamacje
GWARANCJA
Urządzenie posiada roczną gwarancję liczoną od daty zakupu udzielaną przez producenta urządzenia. Firma VECTRON pośredniczy pomiędzy producentem a kupującym. Wszystkie reklamowane urządzenia zostają przekazane producentowi celem sprawdzenia przyczyny usterki. W celu zachowania gwarancji na zakupione urządzenie, powinno ono być zamontowane przez autoryzowanego serwisanta danej marki w którym pracuje. Przed montażem należy sprawdzić podzespoły, które mogą uszkodzić zakupioną część.
Reklamowaną część należy odesłać przed upływem okresu gwarancyjnego na adres:
VECTRON ul. 23 Października 66, 62-080 Tarnowo Podgórne
Z wypełnionym protokółem reklamacyjnym.
PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU.pdf
UWAGA: Protokół jest ważny tylko i wyłącznie z podpisem i pieczątką autoryzowanej firmy serwisowej urządzeń grzewczych.